Det är inte rättvist.


Det gör ont. Det gör ont att känna sig så jävla ensam när man egentligen är omringad av flera människor. Jag har nog aldrig känt mig såhär ensam någonsin, så sårad, så överlämnad. Jag är älskad av många men jag är väldigt ensam. Det finns bara en som förstår mig till fullo, en som går igenom samma sak som mig men hon bor ju tyvärr flera mil bort, jag behöver henne, jag behöver min andra hälft. Det komiska är ju att vi bara känt varandra i ungefär två månader men det känns som flera år.

Det är inge kul att gråta sig till sömns varje kväll, tänk att en av mina värsta mardrömmar har gått i uppfyllelse, det är sjukt och det är bara jag som lider av det hela. Jag vill försvinna och glömma men det går inte, det går faaaan inteee.

Det gör ont i hjärtat, det gör ont i hela mig. Det är inte kul att ha självmordstankar pga allt detta. Att känna sig så övergiven av dem man älskat mest. Denna miserabla situation, folk som vänder ryggen åt en och ignorerar en fast man försöker få kontakt med dem. När man inte har gjort något men det känns som om allt är ens fel. Det är inte rättvist.. det är inte rättvist.





I thought that we could live forever, I' was wrong, so wrong.

Kommentarer
Bettan säger:

stor kram

2010-07-31 | 18:08:11
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
Babette de Fromage säger:

Men raring<3

Önskar jag kunde göra nåt för att få dig att bli glad <3

Det är hemskt när man kommer till insikt ang ens så kallade vänner. Jag mådde piss i flera år pga detta.

All tid man lade ner och verkligen gav all sin kärlek till folk som inte ens brydde sig. Huvvaligen.

Hoppas jag kan komma till CCW! Då ska vi ha THE TIME!

PUSS PÅ DIG.

Du är värd allt guld i världen, och gråt inte över idioter. they're not worth one of your tears.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-31 | 18:09:48
Bloggadress: http://babybq.blogg.se/
Carro säger:

men snuttan.. älskade vän <3

var inte ledsen gumman, du är aldrig ensam, du har mig! jag finns här för dig i alla väder och oavsett tid.

nu har jag kommit hem, och spenderar mer än gärna min tid tillsammans med dig. <3

2010-07-31 | 21:11:03
Deniz säger:

Åh Carro vet du hur jävla bra det känns att du säger så! Jag trodde att jag förlorat dig med litegrann men är väldigt glad att du känner så och det fortfarande är som föut. Jag vill inte förlora dig heller. Hör av dig när du har tid så seds vi <3

2010-08-01 | 15:26:41
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
Sandra säger:

-Kram*<3

2010-08-04 | 17:44:29
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback