Peace and love 2010.


Orkar inte skriva så mycket så tar p&l först kort och nästa gång Turkiet resan.

Hade det ganska kul på festivalen men alla hade nog inte lika kul som jag, typ. Vi sov en natt i Falun pga att vi inte palla att sova i tälten när det regnade, skönt som fan vare att sova inomhus. Har sett As I lay dying, Kent (underbar jävla mysig konsert), Lily Allen (grym), Them crooked vultures ( Daveeee <3), Robyn, lite av Billy Talent, A day to remember hm öhhm känns som om jag sett mer men minns inte det just nu isf. En dag kommer inte ihåg vilken men blev så jäkla full så jag däckade på gräset ett tag på campingen och fick lov att spy på festivalområdet eller nåt, king! Sen åkte vi även hem fredag natt pga att alla andra ville det och därför såg jag aldrig Jay-Z heller, buhu. Beyonce hade visst kommit också, haha kul att sånna människor befann sig i Borlänge. Träffade mysigt folk, har börjat älska langos och gått upp de förlorade kilona i Turkiet. Vägde 57,8 kilo idag, wooow rekord för mig, awesome!

Näe fan berättar mer sen, pallar inte nu. Godnatt.



Kommentarer
krisse säger:

ÅH hade också velat va dääär1 -_-

2010-07-07 | 13:19:09
Bloggadress: http://bikinipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback