Ojrå längesen man bloggade och jag hoppas ...

img_6807 (MMS)

Ojrå längesen man bloggade och jag hoppas att ni har saknat mig, hehe. Nej men har inte haft tillgång till en dator och glömt bort att jag faktiskt kan blogga från mobilen. Imorrn åker jag till Malung för att jobba i en vecka under dansbandsveckan och det ser jag verkligen inte fram emot så jag ska alltså spendera en hel vecka där utan att komma hem till Mora en endaste gång, suck. Skulle behöva träffa Johanna när hon kommer hem, har så mycket att berätta men får väll ta det veckan efter. Ööh lol såg nyss på reklam att man visst kan ha ketchup till pannkakor haha usch. Nog för att jag har ketchup på det mesta men näe. Ser sjukt fram emot The baseballs spelningen och classic car week! Aja vi hörs då, ska tvätta lite kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback