Blä börjar bli riktigt trött på att jobba ...

img_6807 (MMS)

Blä börjar bli riktigt trött på att jobba här i Malung under dansbandsveckan! Speciellt efter tolv på kvällen då alla ett femtiotal fyllon, säkert mer droppar in och är dryga eller annat. Vissa är självklart hur tröga som helst, fattar ingenting, man måste upprepa saker och annat jobbigt man helst inte orkar med men måste. Det är ju kul och vara full själv men inte vara nykter och ta hand om andra fulla och deras matbehov tex, haha! Sen nu när helgen kommer så kommer det att vara ännu mera fyllon, ännu mera ont i knäna och ännu mera stress. Sen vare nå jäkla  bråk och tjaffs mellan två ganska snygga rockabilly killar och en annan dude, spännande att se på när man handskades med folk vid kassan! Igår var jag ute en sväng med min kusin för att kolla läget osv, drack lite och chilla. Men det var inte alls lika kul dom jag trodde, ccw är sååå mycket bättre tycker jag! Sen äre ju inge kul om man inte åker runt i en bil heller. Jo en grej innan jag avslutar mobilbloggningen är att idag kom fotografen Ryan Garrison in med en kille för att käka och när han stod i kassan kunde jag inte låta bli att säga visst äre du som är Ryan? Ja, hur visste du det sa han chockad och jag sa att jag visste och att han kontaktat mig för typ två år sen eller något och frågat om jag velat bli fotograferad men att jag skulle höra av mig men aldrig gjorde det för att jag var så feg, jaha sa han, small World sa han. Fråga att jag bodde osv. Sen kom han tillbaka efter en stund och sa, du hette deniz va, hur fan mindes hans mitt namn? Haha han kanske kolla gammalt mail på modellbilder fast han hade tagit bort sin där, men första gången kontakta han mig på helgon sen modellbilder.se sen sa han att jag gärna fick höra av mig om jag fortfarande var intresserad och jag sa att jag absolut skulle göra det! Undrar om han fortfarande är bosatt i Falun ibland. Aja jag kommer lätt kontakta honom nångång snart men jag måste bara ta mod till mig för att göra det, jag är as feg och tänk att bli plåtad för han som är så jäkla bra och jobbar med jättesnygga människor som vet vad dem gör medans jag inte alls är van och är flummig och typ aldrig blir nöjd osv, jag vill ju inte att han ska bli besviken... Aja jag får väll träna eller något med någon annan innan eller nåt för jag vet att erbjudandet alltid kommer att kvarstå, jag bara måste våga ta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback