Vatten <3


Även fast det var en ganska kort dag på jobbet var det riktigt drygt mot slutet. Min rygg värkde pga mensen jag fick igår och för att jag typ aldrig sitter och jag typ dog av värmeslag den sista timmen av någon anledning och när jag väl var hemma hinka jag säkert två liter iskallt vatten, eller ja det kände som det iallafall. Fyfan vad gött det är med iskallt vatten när man verkligen är sjuukt törstig, det bästa som finns! Det var nästan fullbokat idag på Snabba Cash och folk var till min förvåning i tid så det blev inte stressigt, bra jobbat folk!

Jag är förövrigt sjukt nyfiken på att se hur Linns tatuering på benet blev, får se om jag hinner träffa henne imorgon. Ska fråga Carro om hon vill fika imorgon också tror jag. Annars så ja två jobbdagar till och sen ska jag fixa en massa saker. Har sjukt mycket grejer att hämta ut från posten känns det som. Toningarna, hatten, skorna, sen ska jag betala in för ett par andra skor, betala Das Boot och köpa tåg biljetter, ööhm och jag är pank. Hejja kommer bli sjukt tajt med att få fram dessa pengar till alla dessa grejer, gah.

Nu, mer Paradise och litervis med iskallt vatten.





Kommentarer
SH säger:

mensvärk är det värsta som finns!!!

2010-01-16 | 16:14:16
Bloggadress: http://selmahergic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback