Uppe i tid.


Äntligen är jag uppe i tid fast snart ska jag iväg. Kommer nog vara lika segt och jävligt idag också and that sucks mest för att jag är ensam med chefen på söndagar utan barnen, suck. Tycker dessutom att det är sorgligt att Carro inte får ledigt för att han inte kan jobba själv för han har så "mycket" att göra och kan inte sköta allt själv, pfft. Igår spelade han typ harpan på datorn kanske 3-4 gånger och var inne och läste tidningen ett antal gånger också, han kommer säkert göra samma sak nästa helg troligtvis, jävla förstörare.

Försöka sig på att skriva cv var det sen ja när jag kommit hem och imorgon ska jag ner på stan. Kollade upp vart jag skulle hämta upp h&m paketet och det visa sig att jag måste hämta den på statoil på kristineberg, wtf?? Vadfan inte på ica för som alltid? Palla ta sig upp dit i denna kyla! Helvete då. Aja får väll ta bussen och typ möta Johanna där kanske för jag tänker då fan inte gå och frusa ihjäl. Nu måste jag sminka mig, tjarå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback