Söndag.


Haha bra att jag redan skrivit ett inlägg om igår kväll. Somsagt jag är fortfarande väldigt glad över hur bra kvällen blev. Har en video med Johanna och Thomas när de dansar men Thomas vill inte att jag ska lägga upp den haha, vi får se om jag lyckas övertala honom. Blev inge sushi lunch idag, tror vi alla var för döda för att äns röra på oss. Vi skjuter nog på det till veckan förhoppningsvis. Märkte även igår att jag glömt mobil laddaren i stugan också, tur att morsan har likadan mobil som jag annars vet jag inte vad jag gjort men får prata med Johanna sen.

Ibland hatar jag söndagar sjukt mycket men ibland är söndagar så otroligt sköna att ha. Speciellt om man är sjukt seg efter en fest dagen innan och bara kan proppa i sig massa mat och annat onyttigt och kolla på en massa serier och filmer, iofs gör jag det annars också men ändå det är något speciellt med söndagar ibland. Fast går man i skolan så äre ju inte så himla kul då man får ångest över att skolan är igång igen dagen efter. Jag kan nästan tänka mig att börjar jag collage i Usa i höst så kommer jag nog vara pepp på att gå till skolan varjedag, nästan iallafall för det blir nog en stor skillnad till att gå till skolan här.

Jo fyyyyyfaaan i helvete vad kallt det var igår då!!!! Johanna ville ut och röka hur ofta som helst och jag palla inte för den gången jag väl gick ut för att röka höll jag seriöst på att dö? Hur kallt är det egentligen -30 eller? Sjukt är det iallafall och jag hade ju klänning på mig så det gjorde sjukt ont på mina lår när jag gick hem, fötterna dog också. När fan ska det bli vår?


Några bilder.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback