Some of my shoes..


Jag hade ganska tråkigt och filmade mina skor, haha. Dock är det inte alla mina skor, hitta inte mina helsvarta converse, sen mina vinterboots/uggs och sen har jag säkert mer som jag inte minns och inte hittade just då. Sen så kommer jag självklart utöka min skosamling med leopard vans, Nike skor, och en maaaassaa högklackat och extremklackat sen massa kängor och andra sneakers.

Många av skorna i detta klipp har jag inte andvänt på hur länge som helst, vissa är väldigt slitna och som ni kan se har jag många ballerina, är man lång så jag då trivs man bra i ballerina skor, haha.




lol.

Kommentarer
Shelly säger:

Hahaha fyfan va awesome litet filmklipp, värsta svängiga och så skorna som trippar runt lite :D

gillart!

2010-01-23 | 15:11:05
Bloggadress: http://shellyraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback