Skitsnack.


Jag får höra att folk som står mig väldigt nära snackar skit om mig. Jag är inte direkt förvånad men jag ville helst inte riktigt inse det för vem vill tro det om sina vänner? Ingen I guess. Jag vet inte om jag ska tjuta ut i gråt, banka huvudet i väggen, ta sönder en spegel jävligt hårt eller om jag bara ska rycka på axlarna och skita i det. Men mest vill jag bara gråta och slå sönder en spegel, ni vet så där dramatiskt som på film när någon blir ledsen på någon eller riktigt förbannad för det är vad jag känner just nu. Fattar fan inte hur allt blev som det blev. Jag trodde vi var förbi skitsnack stadiet för längesen med tanke på att vi alla snart är 20-21, visst alla snackar väll lite skit om varandra ibland, det gör jag med men ändå inte, jag försöker låta bli och snackar helst inte skitsnack i onödan bara för att utan om någon varit riktigt shady, gjort något fittigt eller ja något liknande ja då kan man ju förstå men annars är det ju bara fel, enligt mig.

Kan inte någon bara lägga in mig på ett psykhem? Det känns som om det kommer brista för mig när som helst. Jag har sagt det minst 1000 gånger att jag är väldigt känslig, kan börja gråta över det minsta lilla, är skör som fan och bär på en massa jävla skit ingen vet om. När jag får höra sånt jag får höra är det liksom en till sten på en annan sten på alla stenhögar jag har som bara blir större och större utan att bli lösta. Jag funderar seriöst på att uppsöka en kurator för att bara släppa ut allting och lätta på mitt hjärta utan att bli dömd, för det är ju det man blir tydligen, man har tydligen förändrats väligt mycket enligt folk. Till det negativa då eller? Nej men asså jag känner mig jäkligt ensam just nu fast jag har en massa goa människor runt mig hela tiden. Jag är så trött på att folk inte bara kan stå upp för det de tycker och säga det till mig istället för att snacka skit med någon annan som gör detsamma. Jag har inge svårt att säga vad jag tycker och tänker till folk och är inte rädd för att konfrontera folk heller, vissa är det men det är så orättvist att bli behandlad på detta vis och sen höra det från någon annan. Jag trodde vi var bättre än det här, jag trodde du/ni var bättre än det här, det sänker verkligen mina tankar om er och det är väldigt synd. Jag pallar inte mer, sluta snacka skit för det kommer komma ut iallafall förr eller senare och det borde ni fan fatta och då vet ni ju till och med själva att då blir det värre och vem fan vill att det ska bli värre än vad det egentligen är? Inte då jag.

Jag kommer vänta, ett tag till men känner jag mig sälv och dessa personer så kommer de knappast säga något så det kommer vara jag i slutändan iallafall som vanligt som får konfrontera dem om allt jag hör vare sig de vill erkänna det eller inte, bara så att det vet att det inte är ok. Sen att folk ska undvika en för att den typ kanske skäms över något eller vill slippa bli "konfronterad" är riktigt löjligt.

Jag skulle kunna skriva minst tusen sidor om hur jag känner men jag orkar inte, detta blev långt nog. Jag vill bara avsluta med att jag är riktigt ledsen och håller på att falla isär, och påstå fan inte att jag överdriver!

Kommentarer
sara säger:

sv: En del är inte ens värda besväret att bli upprörd över xC

Oh, låter trevligt :D Kan man kanske ta med en kompis om man är för pussy och nykter för att komma själv? :D

2010-01-22 | 17:02:00
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback