Saknar våren.


Jahapp då var måndagen slut, sjukt fort går det men det är lika bra just nu så att våren fan kan ta och komma nångång. Valborg ser jag fram emot, nu jävlar tänker jag ta ut pinnen ur röven och fira valborg i Uppsala för en gångs skull, har velat åka dit i flera år typ. Förra året sket sig då jag skulle hänga med Shelly men jag hade ingenstans att sova och ville typ inte vara uppe hela natten tydligen men i år har jag fixat sovplats och några grabbar att parka med men lär ju höra med fler folk som ska dit man kan joina, någon som är sugen? Valborg är ju fullsmockat med folk från överallt och verkar hur kul som helst, ungefär som en festival. Jag hade nog kul när jag parkade i Tanto i Stockholm i maj en random dag så valborg i Uppsala lär ju vara tusen gånger bättre. Hoppas på bra väder!

Ok jag har bestämt mig för att baka scones imorgon, har funderat på det i några dagar nu men igår fick Ewe mig extra sugen då hon skulle baka något bröd till sig själv, går ju väldigt fort att göra också så det är ju skitbra, måste bara köpa smör och marmelad. Mitt h&m paket har kommit också men den ska jag inte hämta på ett tag dock. Jo fan jag måste fråga tygaffären i Mora imorgon om de vet något ställe som säljer färg som man kan färga tyg med eller ja kläder. Har ett par röda shorts som jag vill färga till svart eftersom jag har ett stort behov utav svarta shorts och som jag ska ha på Das Boot så det måste jag fixa innan vi drar, de lär ju ha det nånstans iallafall, kanske tygaffären i Noret och jag hoppas att det inte är alltför dyrt och att färgen blir bra, orkar inte beställa från internet men jag ska dock söka fakta om det, vill ju inte ha gråa shorts direkt. Näe ska väll fixa lite knäckebröds mackor och kolla på typ Sherlock Holmes eller något. Hej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback