Rebecca Simonsson.


Asså ingenting blir ju av. Inge abf, inge tatuering. Fick reda på att Thomas avbokat sin tid av någon anledning, aja. Imorgon drar jag själv på abf eftersom man fan aldrig får tag i folk och sen äter jag FÖRHOPPNINGSVIS pizza med Johanna, haha och sen drar jag och jobbar, kort dag, bra det!

Jag följer Rebecca Simonssons blogg och har kanske gjort det i en månad, jag älskar hennes look och drag och samtidigt hennes stil fast ibland kan den vara lite konstig. Hon är tydligen halv grek och halv syrian från Libanon men det syns faktiskt lite fast hon är blond just nu. Hon är en brud som får mig att testa mer annorlunda saker och får mig att bli sugen på att testa mittbena, fast jag vet inte om jag skulle våga. Haha. Här är några bilder iallafall.














Jag vill ha alla hennes bodysuits på dessa bilder. Den i spets är hur cool som helst fast jag inte är världens största fan av utsvängda byxor, jag älskar allt som har spetsiga futuristiska axlar och den längst ner är ju bara för läcker. Sen gillar jag att hon ser knarkad ut i blicken ganska ofta när hon blir fotad, det passar henne, haha. Sen blir jag sjukt sugen på att fylla läpparna också som hon gjort och bli blond, hehe. Sen sidecuten, mmm.




Loves it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback