Pepp?


Haha ja jag vet då fan inte. Just nu är det typ jag, Johanna och Thomas som är säkra som ska vara med. Alla andra är så osäkra, har pratat med en del men somsagt de är osäkra och säger kanske. Men Tom och Anton ska nog dyka upp iallafall. Sen håller jag tummarna för Selma och Sofie. Aja blir nog bra iallafall, vi kan nog ha kul efter några glas, haha. Sen kanske vi drar ut på krogen och där kommer man ju träffa en massa man känner så det är ju bra, Roger fyller ju 20 idag också.

Näe asså nu ska jag vara positiv! Synd att Beckie inte är här, hon hade livat upp hela förfesten! Men men. Ska väll ta och noppa ögonbrynen och sånt skit snart och försöka klura ut vad man ska ha på sig, ibland är det jäkligt svårt, lär ju bli hel svart som vanligt, suck.


Kommentarer
beckie säger:

hahaha naaw :D vi får dra igång en fest nån gång tycker jag :D

2010-01-10 | 18:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback