Paket.


Har varit en snabb sväng ner på stan och hämtat ut mina paket, äntligen! Sex stycken toningar, vermillion, poppy red och rubine, tänkte testa lite nya nyanser. Min sovjetiska hatt såklart, blev grymt nöjd, sitter asbra!! Meen när jag öppnade lådan till nike skorna så var de till min förvåning vita? Wtf?? sen var de dessutom lägre än vad jag trodde? De var inte som de såg ut på bild, fan!! Jag vill inte ha vita sneakers! Hatar vita skor. Blää. Jahapp då får jag returera tillbaka dem och se om det finns bättre alternativ eller så tar jag pengarna tillbaka och köper mina riktiga nike drömskor istället, hade dock varit nice med helsvarta sneakers men jaja.

Lägger upp bild på grejerna senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback