Otrevliga människor.


Måste klaga lite. Ringde Silja idag för att fråga om Das boot, hytter osv och får prata med nån invandrar kvinna med konstig brytning, fatta inte alls vad hon sa ibland och hon sa att den billigaste hytten kosta 1000 kr, jag bara wtf?? Kan ju inte stämma? Hon hade fel och vidarekopplade mig till en kille som var typ lika skum, ganska otrevlig och inte alls framåt i samtalet, fick liksom hålla igång allt själv om ni förstår vad jag menar. Inget trevligt bemötande iallafall.

Fick även ett cp onödigt samtal imorse kl nio på morgonen om någon räkning vi glömt betala för våran resturang i Karlstad och denne man var otrevlig i telefon också så jag fick lust att kalla han jävla surgubbe i telefon men jag lät bli, sen fick jag ett samtal från nån jävla telefonförsäljare som jag lät bli att svara pga att jag vet att deras nummer alltid börjar på 01, skumma nummer, palla prata med telefonförsäljare, hatar fan sånt. Aja konstig dag med otrevliga människor i andra luren. Var lite trevliga ffs.

Tom håller på och skickar konstiga ljudfiler där han sjunger för mig, haha knäppis. Ah tjarå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback