My sorrow.


Det gör ont. Jag förstår inte, jag förstår ingenting. Tankarna spökar igen och gör mig ännu mera deprimerad än vad jag redan är. Jag orkar inte, mitt huvud orkar inte mer. Detta ger mig bara huvudvärk och tårarna bara sprutar ner för kinderna. Yeah I'm a cry baby, I'm a big big cry baby, one salty tear that's all you're worth. Jag betyder visst ingenting, gång på gång hamnar jag i denna period, denna onda period orsakad av andra människor. Det är inte rättvist, jag pallar inte. Jag kan lika gärna lägga mig ner och dö i mina sorger för vem bryr sig? Inte du, inte ni iallafall. Jag checkar ut, checkar ut från livet, typ allt vad det nu är, för ett tag. Vi får se när jag kommer tillbaka igen, det hänger på de andra.

Jag betyder ingenting nu, bara om jag kanske dör. - Laleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback