Kråååångel.


Gaah vad allting går så jävla segt. Youtube vägrar ladda upp ett videoklipp jag fixade idag och på facebook kommer det typ minst ta en timme verkar det som, sucky! Har varit nere på stan med Thomas och Johanna och ätit och hängt och skrattat på tatuerings studion när Johanna tatuera in en ros bakom örat. Thomas bokade även en tid till sin arm nästa torsdag också. Har hämtat Das Boot biljetterna också men när jag kom hem fick jag veta att Carro inte får ledigt iallafall (vilken suprise) och då måste vi antingen hitta en annan som vill med eller så måste typ vi fixa det på något annat sätt. Jävligt mycket stress blev det kan jag ju säga, Carro hade tydligen pratat med en konstig person på telefon som sa något helt annat än med dem jag pratade på tallinksilja. De hade inte sagt något om att hon får typ hälften av sina pengar tillbaka utan massa annat skit men som tur var så pratade jag med en rätt person men vi lyckades hitta någon annan som ville med, nämligen Sara Danielsson, en skön brud. Tur det! Så då behöver hon bara betala till Carro och jag har ändrat namnet på bokningen.

Men jag var seriöst helt cp, var på helspänn hela tiden och fick typ damp för att allting hela tiden skulle krångla sig med Das boot och jag är som vanligt mamma till alla och ska fixa och ta tag i allt men gör ingen annan det så måste man ju fan göra det för att något överhuvudtaget ska hända men men det löste ju sig tillslut som den fixarn jag är och det är väldigt synd att Carro ska få behöva utebli från en grej till. Imorgon tänkte vi dra på abf och snacka lite om uppsägningstider och sånt på jobbet för vi tänker fan inte ta det med chefen, kommer bli kalabalik då.

Ihelgen är det fest med samma skönt folk, gött. Men förhoppningsvis joinar annat skönt folk med oss också, dock inge discobowling eftersom plånböckerna åt oss svälter men brat Thomas kan ju gärna få betala, haha nedå. Yeye ska kolla på Ugly Betty och föröska få upp det jävla klippet! Hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback