Klipp, klipp.



Seg dag på jobbet, totalt kanske det kom 15 pers på båda föreställningarna alltså Sherlock Holmes och imorgon jobbar jag lite längre och det verkar som om det kommer vara lika segt och dött men sen vet man aldrig. Nu har jag även bokat en klipptid på hårdesign. Så på onsdag kl 11.00 ska jag toppa mig lite och även fixa till luggen. Måste skriva ut lite bilder på ungefär hur jag vill ha det som på bilden nedan tex. Det får heller inte klippa mer än kanske 5-6 cm heller, haha. Sen hoppas jag luggen blir bra, att de fattar vad jag menar!! och att det passar mig. Tur att jag gör det på torsdag för då kan jag ångra mig och fixa nåt bättre själv sen innan lördag. Fan tog jag klipptid på förmiddagen för egentligen? Orka palla sig upp tidigt för att klippa håret, aja gjort är gjort nu.

Nu blir det Project Runway och lite grekisk sallad.


Vad tror ni?


Joo btw min babe Shelly vann howcool tävlingen på 100 dollar så nu får hon handla vad hon vill för så mycket cash, underbart! Jag är lite avis, hehe. Tack vare mig och massa andra som röstat på henne hennes bilder i en vecka. Sen märkte jag på hennes blogg att hon lagt upp en liten klipp där hon visar hur glad hon är.




Sötjävel! Grattis igen! Btw kika gärna in på hennes blogg, just loves it. Hon säljer även massa grejer just nu, chek it out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback