Jag har ingenting att göra..shalalala la.


Jag vill ha chaiii latteeee! Nu! Tar en imorgon A.S.A.P!




En liten lista.

* Fixa körkortet.
* Fixa betyget.
* Klippa luggen.
* Pierca industrial.
* Pierca läppen.
* Dermal anchors.
* Tatuera in pistolerna.
* Tatuera in något tillsammans med mamma.
* Syn operation.
* Sluta på jobbet.
* Gå upp mer i vikt.
* Ansöka till Usa.
* Flytta och plugga i Usa i två terminer.
* P&L.
* Arvika?
* Cruising i Rättvik.
* Das Boot.
* Skaffa mycket bra smink och penslar och lära mig att sminka mig bättre och snyggare.
* Flytta till Stockholm och plugga/jobba.
* Åka till Istanbul.
* Åka till London.
* Skaffa systemkamera.
* Fota, fota, fota.
* Se Horrorpops.
* Göra videoinlägg.
* Njuta mer.
* Deppa mindre.
* Våga säga nej.
* Shop til you drop, hahhaa.
* Spelningar.
* Stockholm, festa, parka, shoppa.
* Valborg i Uppsala.


En del saker jag vill ha avbockade inom detta år och lite in på 2011. Jag ska lyckas. (Dock är ingen utav dem iordning men det spelar ingen roll).


Kommentarer
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ säger:

ohh, ser ut som min lista för i år! ^_^

2010-01-14 | 16:57:13
Bloggadress: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback