Hey, wait I've got a new complain.


Blev inget av det jag skrev om igår, abf och pizza, skjuter upp det. Idag fick jag hem avin för leopardvansen, nice leveranstid, ska hämta dem imorgon.

Två av mina kusiner kom till Sverige igår kväll, en av dem heter Serkan och har varit här i några år för några år sen men drog sen till Tjeckien och jobbade i ett par år och sen träffa han en tjej under den tiden som han gifte sig med i Istanbul förra året, en tjeckis brud alltså. Han är alltså den första i våran släkt som gifter sig med en utomstående som inte är turk, haha. Sen har jag ju kusiner som har svenska flickvänner också men ja. Han är ungefär 28-29 år och har kommit hit till Sverige igen för att jobba och denna gång tagit med sig sin yngre mellersta bror som heter Volkan som är ungefär 24-25 år? Håller fan nte koll på hur gamla mina äldre kusiner är, iallafall han är här i Sverige för första gången och han var inte direkt så jätteglad över att få lämna Istanbul, har retat han lite för det samtidigt som jag förstår honom, måste vara jobbigt. Deras yngsta bror är här i Sverige och jobbar sen många år tillbaka och jobbar hos min far i Karlstad så nu är alla tre bröder samlade här, dessa är alltså från min mammas sida. Så idag kommer han Serkan hit till oss ikväll, jag har inte sett han på kanske fem år? eller något, ska bli trevligt.

De hade en bror till som var äldre än alla de tre som tyvärr dog av brännskador när han var 18 kanske? Minns inte riktigt, vet heller inte om jag hann träffa honom när jag va yngre. Stället han jobbade på hade börjat brinna pga något ljus tror jag och han kom ut men gick tillbaka in för att rädda livet på en annan vi känner som hade fastnat där inne eller något och han hade börjat brinna lite, Sedat hette min kusin som dog. Han lyckades släcka elden på sig själv men det hade liksom hunnit brinna in eller ja kläderna hade hunnit brinna in i huden på sidan eller något så han låg på sjukhus några dagar men klarade sig inte tyvärr. Hans morsa blev jättedeprimerad av detta såklart och lyckades framodla cancer, minns inte vad det var för caner dock och dog hon också efter hennes son, vet inte hur lång tid efter dock. Fatta vilken förlust för min morbror och resten av mina kusiner, vilken smärta, usch. Aja nog om döden.

Jag ser inte fram emot helgen men snart är det Das boot så jag håller ut, lär ju fan ha fått min lön kanske? Måste kika imorgon, lär väll bli lika besviken som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback