Hey mister I'm so freakin awesome.


Tjabba tjena hallå.

Bra dag på jobbet, det trodde jag då fan inte att jag skulle säga nångång men trots allt skit som annars händer på jobbet så var det nice idag. Tummen upp. Det enda jag går runt och tänker på är hur fan jag ska fixa fram massa pengar nu i veckan, eller ja om det kommer att gå och vilka jag ska prioritera först. Lär ju bli Das Boot biljetterna på onsdag iallafall och typ tågbiljetterna samma dag kanske? Sen så fixar jag fram hatten och toningarna efter och skorna förhoppningsvis ihelgen. Kommer bli tight, får se om jag lyckas.

Appråpå toningarna så funderade jag på att inte tona håret på ett tag, iallafall inte nu i veckan eller veckan därpå utan närmare Das boot men om det blir fest ihelgen så vill jag inte ha orange så jag slänger väll i en toning då och tonar inte igen förns den veckan vi ska åka sedan köper jag mer på plats. Varför? Jo för att det åker ur bara efter några tvättar och jag har beställt typ runt 5 st burkar så jag vill inte slösa på dem helt i onödan och sen inte ha något till båten sen. Ska slänga i en blekning och ljusa upp håret innan också så det blir rödare och nästa vecka eller veckan då vi åker ska jag nog fixa en ny lång lugg. Luggen är väldigt lång just nu och det är störande men det är fortfarande ganska kort på sidorna så jag får vänta. Hoppas den nya luggen kommer passa mig annars kommer jag kvickt gå tillbaka till Bettie Page luggen.

Te och Paradise nu, har bara tre avsnitt kvar innan danska är slut, buhu.





Tänker köpa nån utav dessa lurar fram mot våren när jag har cash. Awesome.

Förövrigt så kom det in en kvinna som frågade om jag ville bli hårmodell åt en tjej som har typ examen? eller något sen i september och att jag då skulle gå en visning i Falun osv och att jag kommer få gratis klippingar och färgning med på köpet om jag vill osv på Hårklippet men hon har frågat mig tidigare tror jag så det var lite kul men jag glömde nämna det men hon fick mitt nummer iallafall men jag är ju säkert inte äns kvar i Sverige då så ja vi får se, haha.

Kommentarer
sara säger:

sv: Men herregud ska du säga :O! Lär festa på wasa någon gång nu när man kommer in och får dansa med den legendariska stolpen ;D

2010-01-18 | 14:56:19
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback