Festivalbåt.


Tack babes som stöttar med fina ord. Jag mår lite bättre nu men det kommer att ta sin tid. Imorgon är jag ensam hemma med bror ett tag för de andra drar till Karlstad en sväng, orkar inte följa med och har ingen större lust att gå runt där iallafall för jag är tyvärr inte så förtjust i Karlstads utbud, dock lär jag åka dit nångång och festa med Vicky och Sibel, partypinglorna, haha och Carro du ska med! Lär bli senare mot våren nångång när man kan. Appråpå fest så äre fan inte långt kvar till Das Boot, en månad kvar. Ska prata med Carro om det på fikat imorgon och resten då också. Lär ju köpa biljetter när lönen kommer och jag hoppas inte folk bangar av nån konstig anledning men med förståelig anledning är ju ok. Äre fler som ska haka på så äre bara att säga till.

För en 4-bäddshytt kostar det 495 kr, skitabilligt enligt mig fast det bara är en 23-timmarskryssning men det är hur kul som helst, festivalbåtar i överlag. Sen det som är bra är att det är en lördag till söndag och inte torsdag till fredag men det gör det iofs krångligare för Carro men det ska vi nog kunna lösa. Skitsamma om det är band som man inte lyssnar på, finns massa dj's ombord med dansgolv sen har man varit på festival förut så är det folket som gör det. Band som är bokade just nu Maskinen och de vet ju alla vilka det är. Men mer kommer. Detta blir isf tredje gången i rad för mig om man inte räknar med att det inte blev av 2009 som det skulle blivit men iallafall.

Jao ska väll sova strax och sen upp och hoppa för att käka frukost och sen fika och senare mot kvällen träffa Kajsa.


Das Boot 2007, första året.









2008.















Jag ser fram emot nästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback