Die, die my darling.


Kul att statistiken bara skjuter i höjden, då blir man glad. Men vet ni vad, jag skulle bli ännu gladare över att dessa ungefär 50 besökare kunde slänga in någon kommentar då och då, om ni har frågor så ställ dem gärna eller vad som helst, ni anar inte vad lite kommentarer kan göra ens dag.

Ihelgen är jag sugen på fest. Var över en vecka sen nu. Skulle sitta fint med discobowling och sen krogen om inget annat kul händer. Vi får se vad som händerl. Igår fick jag ett ryck efter att ha kollat in en supersöt rockabilly/psychobilly tjej jag bevakar på youtube-kanalen när hon fixa sitt hår och fick en massa inspiration, ett helt nytt sätt att tupera håret. Jag tuperar mitt hår på det vanligaste sättet med att ta sektioner för sektioner och bara ha det som en stor fet boll (svårt att förklara) men hon gjorde på ett annat sätt genom att kamma bak en del hår och sen tupera och det är awesome då man har lugg dessutom. Sen då jag har så pass ful lång lugg för tillfället och tycker det är drygt att den är lite ojämn och når till mina ögon så förkortar jag den med hjälp av en locktång eller plattången och rundar in topparna så det blir en kort bettie page/pinup lugg som jag annars vill ha det som och det är ju ballsome, då slipper jag få hår i ögonen och behöver inte oroa mig över att luggen ser knäpp ut medans jag sparar ut den utan kan fuska tills dess.

Yeye nu ska jag kolla på finalen av danska Paradise Hotel, vill inte att det ska taa sluut!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback