Cheapo.


Haha inge abf idag heller, tar det imorgon, ska också följa med Thomas när han tatuerar sig klockan två dessutom tillsammans med Johanna, spännande och se hur Thomas kommer genomlida det, haha. Tror jag ska hämta mitt H&M paket då också så, yepp. Har ju fått min lön nu och jag blev inte direkt jättebesviken, fick mer än vad jag trodde, skillde bara typ en hundring från den lön jag fick i december månad som varit min högsta summa hitills men det är fortfarande för lite enligt mig. Nu ska jag bara försöka hålla hårt i de pengarna till Das Boot och Stockholm och även en bit in på februari, får se hur det går.

Hämtade mina leopard slippers idag också, i ett rosa paket, nice. Kartongen hade även ett tryck som en pizzakartong, lite roligt. De satt bättre än vad jag trodde också med tanke på att det var storlek 38 och det brukar variera. De kommer användas mycket i vår och sommar. Minns mina första slippers 2007 tror jag, som var mörka med vit sula och rosa devil katter på, haha. Jag älskade dem och använde dem så mycket tills det gick hål under sulan och lite till. Ska försöka vara mer försiktig med dessa. Snart blir det fisk till middag.







Kommentarer
Jolle säger:

damn va snygg & inspirerande blogg du har. kommer nog kika in lite då&då :D

2010-02-01 | 21:00:10
Bloggadress: http://jollybob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback