Blöh..blöh..


Sitter och kollar på svenska Paradise hotel då de äntligen lagt upp de senaste avsnitten och asså näe fan jag tror jag gillar den danska versionen lite mer om jag ska vara ärlig. Det är liksom mer spänning och det händer mer, tycker den svenska versionen har dött ut lite. Kanske för att jag är mer inne i det danska nu med tanke på att jag har knarkat 2-4 avsnitt varjedag medans det svenska har legat på is men ja jag vet inte tycker det är lite bättre iaf, så jag rekommenderar det danska, se på det.

Vad händer imorgon? Vettefan, vet inte om jag ska ner på stan eller inte. Eller jo jag kanske måste iofs, äh. Babbel babbel. Jobbdagarna närmar sig med stormsteg och det knyter sig i magen litegrann som alltid, vill bara spyy över hela stället när jag kliver in där. Usch. Funderar på att laga lasagne imorgon, ett bra jävla tag sen jag åt det nu och det är ju så jäkla gött. Öhm..känns som om jag bara sitter här och ordbajsar i onödan för att jag inte har något vettigt att säga, men det har jag väll aldrig ändå? Haha. Yeye tillbaka till Paradise..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback