Björnfitta.


Blir lite galen på mitt photoshop, helt plötsligt kan jag inte skriva på bilderna eller något överhuvudtaget? Det har blivit så förr och sen blivit som vanligt igen men jag minns inte hur eller om jag fiffla till det till det rätta igen, riktigt irriterande är det iallafall för jag vill copyrighta mina bilder och bara leka lite med andra bilder, aja hoppas det fixar sig. Sen är redigeringen lite skum också, den ville inte redigera vissa saker på orginalbilderna utan jag fick lov att lägga upp dem på facebook först sen spara bilden på datorn igen och sen redigera bilden fast i mindre format = lite kassare kvalite som man kanske kan se, också väldigt irriterande, men aja.

Ingen Greger fest idag utan det blir nog om två veckor. Anton kommer på onsdag så jag hoppas det blir en fet fest till nästa helg om han nu är i Mora och inte drar nån annanstans. Annars om ingen annan är på att festa eller hitta på något nästa helg så festar jag nog med Selma istället. Jag har fått ett jävla smsavi från posten att jag har brevpostförskott att hämta på ica som kostar 400 kr, försökte spåra upp paketet och företaget som skickat det men hitta fan ingenting, har absolut ingen jävla aning om vadfan det är för något, ofta jag vill betala för något jag inte minns att jag äns har beställt eller whatever, ska kolla upp det på måndag, blir även te fika med Carro då.

Usch vad besviken jag är på vissa människor, det gör verkligen ont i hjärtat att jag ska behöva känna så. Gång på gång blir jag besviken och ledsen över saker som upprepar sig, riktigt synd att det ska behöva bli så. Jag vet inte vad jag ska göra, jag är en riktigt envis människa och brukar sällan ge mig men nu känner jag bara att jag måste fortsätta som jag gör för jag vill inte behöva ge mig hela tiden för att ingen annan gör det, fattar du inte vad du gjort för fel? Jag menar så svårt är det väll inte att förstå, fast och andra sidan kanske du inte tycker att du gjort något fel men ändå. Asså gah blir så trött på att sånt här ska typ hända hela tiden, vi är fan typ vuxna människor, vi borde inte hålla på med sånt här..jag orkar inte.





Kommentarer
jessica säger:

SÖT TJAJ

2010-01-05 | 01:11:55
Bloggadress: http://jessecupcake.blogg.se/
nyfiken säger:

inte skorna som du klicka hem häromdagen för 400? :D

2010-01-05 | 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback