2010!


Ja då var det äntligen 2010! Jag tog då ett bra beslut att fira nyår med familj och släkt kan jag säga! Var inte så jättepepp som ni kanske läste förut men kul som fan hade jag. Jag var klädd i svart (ovanligt) med massa silver bling, bra färger och så var jag typ glittrig överallt. Det bjöds på massa nyårsmat, massa musik, massa dans ala turkiskt, lottning av presenter, historier, skämt, mys och annat trevligt. Jag agerade dessutom som kameraman och filmade det mesta med videokameran. Vi kanske var runt 50 st? Sen smällde vi en massa raketer, drack skumpa och kramades. Awesome, kunde inte önska mig något bättre. Jag drack dock bara en grogg och ett glas champange men jag var nöjd ändå.

Att man kan ha så kul med familj och släkt samlade det hade jag nästan glömt bort, haha. Näe asså jag är glad för att jag inte stanna hemma själv eller var ut och fira med folk, hade nog inte haft riktigt lika kul, iallafall inte på samma sätt och mitt förra nyår sög pung så det var nice att detta nyår var bra.

Ska fixa lite mackor och se lite på Family guy innan jag slaggar för imorrn och resten av helgen börjar jag 14.40, tur det. Nu får vi bara hoppas att chefen är glad hela helgen så att han inte förstör mitt nya år, haha. Nä glada miner ska det då fan vara! 2010 ska fan bli mitt år.

Hittar inte kamerasladden just nu men ni får bilder imorgon efter jobbet. Gott nytt år igen och hoppas ni haft det kul. Btw försökte skicka sms till några men det var en dum ide såklart för det är ju typ omöjligt att skicka något efter tolv. Yeye. Godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback