Vårigt.


Jag har funderat på det där med att det i vår kommer att vara midjekort som är inne bland annat. Jag gillar det samtidigt som jag inte gillar det. Det passar inte alla och det måste enligt mig kombineras med något som går ihop med det. När det kommer till mig själv så vill jag gärna prova en midjekort topp men inte allt för kort så man visar jättemycket hud utan mer sånna där lite mer än halv korta om ni förstår vad jag menar. Sen ha typ shorts eller snygga jeans nertill. Sen när jag kom in på blogg.se och såg ett annat "mode" bustiers eller vad man nu ska kalla dem som folk funderar att ha under kavajer, blusar, skjortor osv och det är något jag också skulle vilja testa bara för att se hur det ser ut på mig själv men grejen är att jag inte direkt har den stilen men det är alltid lika kul att variera lite. Sen blev jag lite kär i den blommiga klänningen som Kenza införskaffat sig, ni som läser hennes blogg förstår nog vilken jag menar men jag skulle vilja ha en i en mer mörk färg. Velat ha en blommig klänning sen sommaren 09.

Imorgon träffar jag äntligen Markus och sen har jag en viktig grej jag måste försöka lösa på ett smidigt sätt. På fredag jobbar jag 17.25-21.20 typ och lördag och söndag 12.25-21.20, inte riktigt säker på när jag slutar än men det är skitsamma, skiljer sig bara typ 20 min iallafall. Kommer bli drygt men det är bara att bita ihop och försöka hålla humöret på topp och jag hoppas chefen håller med mig. Det kanske blir öl på fredag hos Greger, jag hoppas det iallafall. Sen ska jag shoppa nästa vecka och spendera lite pengar har jag tänkt och sen blir det förhoppningsvis festligheter till den helgen med Markus och massa andra. Jag hoppas att det är skitväder imorgon för annars blir min plan svårare att gå igenom. Yeye, hörs.




Jag diggar de tre första magtröjorna, de två sista är sånna som är mer som magtoppar medans den första är pyllelite längre som jag egentligen vill ha det isåfall och den blå är också mer min stil då det är längre bak och enligt mig lite snyggare, sen även en långärmad som är kort och visar magen.

Kommentarer
Mimi säger:

jaa hatar att dom var fina med för halva sverige kommer ha dem :(

du åh vart är svarta jeans-shortsen ifrån?!?!?!<3

2010-03-02 | 03:52:17
Bloggadress: http://friendlyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback