Prosit.


Väntar på att Linn och Emma ska komma och hämta upp mig så vi kan dra till Markus. Sedan anländer Marcus och Jare och kanske nån Carro. Det jobbiga är att jag nyser lite då och då, snorigheten är väll inte lika jobbigt men det är jobbigt att nysa bland folk, man känner sig bara typ konstigt eller att typ folk inte vill vara nära en och iofs det klart de inte vill vara och bli smittade men ja ni förstår nog vad jag menar, man känns nästan lite som en börda som inte borde vara där, kan inte hitta rätt ord men ja.

Blir nog att dricka en öl och kanske 1-2 groggar, ska inte bli full. Sprit hjälper säkert lite, haha. De ska tydligen kolla på hockey kl 21.00 så det betyder att jag kommer att sitta där och genomlida det hela i två timmar, aja kul med sällskap iallafall. Fan vad jag hatar hockey, får se om jag kommer tycka annorlunda om det senare, we'll se about that. Nu kommer det en nysning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback