Nån som är pepp?


Träffade Johanna idag och lunchade och satt och snacka om massa grejer som vad vi ska göra härnäst och i sommar, vi har kommit på en bättre plan nu när det kommer till våra födelsedagar, eller det var snarare Johanna som kom på det och jag tyckte det lät så mycket bättre än våran plan tidigare men vi måste peppa lite folk annars får vi väll dra själva. Vi är så sjukt sugna på sommar och festival så man nästan får lust att slita bort håret på skallen. Allt är fan VÄRT på sommaren som jag och Johanna har börjat säga. Så mycket saker som händer och som man kan göra som ej går nu. Gah vad jag längtar sjukt mycket! Vill göra allt det vi snacka om nu!

Men det känns som om jag och Johanna är de enda som är pepp på roliga saker, annars verkar det vara typ dött som i graven med resten av folket? Vart är alla pepp människor? Liksom call us dirr om du är glad och pepp! Haha. Jo jag har startat eller ja jag och Johanna har startat en grupp på facebook som heter " Vi som brukar få ticks i benet" ni som brukar få det kan ju gärna joina tycker jag, 4 medlemmar hitills är inte mycket att skryta om, haha.

Planer som är spikade och halvspikade nu är nästa helgs bravader, fira födelsedag och Valborg i Uppsala.


Nu ska jag glo på Ugly Betty och sura över att jag jobbar ihelgen.



Kommentarer
j. säger:

så jävla bra skrivet, kunde inte sagt det bättre själv! NU KÖR VI, med eller utan folk!<3

2010-02-14 | 13:52:54
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback