Let's start over, let's forget.


Först svar till en anonym som frågat om jag köpt hatten på H&M, svaret är ja och andra anonyma som gav mig ett tips om saltvattenlösning mot täppheten, tack för tipset men jag skippar nog det, låter obehagligt, haha. Synd att ni inte skriver vilka ni är som jag sagt förut, tråkigt att vara anonym!

Imorgon ska jag gå på banken,  handla på bolaget, träffa Johanna och senare mot kvällen kanske träffa Markus och på lördag blir det nog fika med Linn och Emma och sen fest och även om jag förkyld så ska jag tammefan försöka ha lite kul ändå, förhoppningsvis orkar jag det, bara min huvudvärk har släppt. Fan skulle ju ringa studion idag kom jag på, får försöka göra det imorgon om jag minns det.




Digga typsnittet eller vad man nu kallar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback