Klockren film.


Fyfan vad arg jag blev när blogg.se inte funkade, aja jag hoppas det inte sker igen, speciellt inte då jag har lust att blogga. Igår gjorde jag inte mycket, minns knappt vad jag gjorde. Idag har jag varit och sett Farsan på bio med lillebror och mamma. Josef Fares levererar hela tiden, grymt rolig film och jag älskar hans pappa Jan Fares, så jävla klockren han är, haha vi fick skrattanfaller väldigt många gånger och det som gör det ännu mera roligt är att man kan relatera till honom till min egen familj och släkt, hehe.

Imorgon ska jag följa med Thomas när han tatuerar sig tillsammans med Johanna och sen ska jag grilla körv och snacka med Markus tror jag, han ska iallafall ringa mig imorgon så får vi se när det blir av. Ihelgen blir det nog fest med några brudar och Johanna, ska bli kul. Sen vecka nio ska vi göra tältet osäkert, Johanna är på, Sara är på och förhoppningsvis Markus och Linn också, får snacka med dem igen och kanske några fler? Feel free to join. Sen ska jag även boka biobiljetter till Alice i underlandet snart också, tro om de släpps imorgon? Yeye snart kommer min kusin, ska bli trevligt.


Lite fler bilder.










Mer kommer senare.

Kommentarer
Anonym säger:

är hatten ifrån H&M eller?

2010-02-18 | 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback