Good day.


Idag har jag iallafall gjort saker, äntligen. Var och satt med Johanna på studion när Thomas tatuerade sig, lite kul när han fick omt och gjorde miner, haha. Gav mig flashbacks då jag tatuerade mig 08, hehe. Snyggt som fan blev det iallafall och det gjorde mig bara såååå mycket mer sugnare till att få mina jävla pistoler gjorda! Gah orkar inte vänta nå längre, imorgon ska jag fan ta och boka en tid typ i slutet av mars, april nångång. Måste kötta min svank nu. Sen har jag planer på att peppa morsan mer med att tatuera benen tillsammans, något mor och dotter band typ fast jag kommer nog göra något helt annat dock, hehe. Måste fundera. Vill göra massa grejer. Jag vill göra frankie, jag vill göra zombies/horror/psychobilly motiv, texter, porträtt, svalor och massa annat men först pistoler!

Sen träffa jag även Markus och Runä och käka pizza och snackade skit, trevligt. Puh Markus ska bara till Mallorca under sösongen så han kommer tillbaka typ i december, tur det. Annars hade jag blivit väldigt ledsen. Imorgon ska jag hämta ut leggingsen, handla med Johanna och nått mer som jag ej minns nu. Ska käka snart och sen blir det turkisk serie.




Haha fångade Thomas min precis då han fick ont, klockrent haha! Inge fejk här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback