Glassiiigt.


Nånting skumt är på gång och jag vet ingenting och det gör mig sjukt nyfiken och förvirrad, jag hoppas jag får veta sen men jag tänker inte jobba ihelgen ifall det skulle bli så, visst nice med extra cash men näe asså då går mina planer med Johanna i stöpet och jag pallar inte att jobba helgen efter näe asså det är ju inte så att jag är totalt pank och inte kan göra något eller jo jag har redan spenderat min senaste lön men jag klarar mig ändå, jag menar jag har ju ändå ett eget företag, inte för att skryta men jag jobbar mest för erfarenheten, fylla ut mitt CV med något och sen visst för extra egen intjänade pengar, det är ju nice men det är inte så att jag skulle typ dö om jag inte jobbade, behöver sysselsätta mig med något också dock annars skulle jag väll gå runt och göra ingenting på dagarna som jag iofs typ gör ändå annars men ja, det är dock synd att det ska vara detta cp jobb.

Så somsagt jag avstår gärna denna helg som egentligen inte är min helg annars. Sen fick jag lönepapper och min lön denna månad kommer vara den saftigaste lönen jag någonsin fått, that feels awesome. Ska försöka lägga undan lite också eftersom jag ska köpa en systemkamera mot sommaren. Imorgon var det tänkt att käka lunch på Kinahuset och se Farsan på bio med familjen men de blev så krångligt helt plötsligt så jag vet inte om vi sköt upp det eller inte, aja. Jag tänker fan göra en repris på Das Boot fyllan ihelgen förhoppningsvis fast värre, haha. Btw sluta kommentera anonymt, tack! Hehe.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback