Ett till försök.


Hej allihopa, har ni tänkt på hur fort veckorna egentligen gå fast det ibland inte känns så? Snart är det ju fan helg igen, Das Boot var ju fan nyss, weird. Min mamma har blivit sjuk så jag stannade hemma idag och hjälpte till med saker och hon fyller dessutom år, Ewe med, grattis till er båda. Skönt att den här månaden snart är slut för då är det mars och Vasaloppet, vill bara ha vasalopps veckan överstökat. Sjukt mycket människor flockar Mora och man vill inte gå ut alls för man får bara andnöd utav att bara vistas några minuter nere på stan. Jag hade velat gå på tältet dock nu när man äntligen kan gå så får se vilka som är på. Sen fyller jag ju år men det ska jag inte tänka på nu eftersom det ger mig lite ångest och sen är det april, mmm april brukar vara vårigt och bra!

Åter till Das Boot då, orkar inte dra värsta inlägget om det men ja Johanna klämde ena sitt finger eller ja alla fyra snarare men bara ett blev riktigt pajjat. Vi stod utanför en hytt och snackade med några vakter om något konstigt då en tjej i hytten bakom oss stänger dörren, allt gick typ i slow motion för mig för jag såg det hela men typ reagera inte förns ett litet tag, samma med Johanna. Efter ett tag sa hon bar aaaj aaj mina fingrar eller något och det tog ett litet tag innan bruden som stängt reagerade. Sen slog ju smärtan in och vi blev förda till sjuksyster som var hur jäkla gullig som helst. Johanna var riktigt ledsen och både jag och Sara tröstade henne och tvättade bort hennes blod från våra fingrar. Det var en olycka, andra olyckan var när Sara blev skallad på näsan av någon kille men ingen utav oss befann oss där då men hon hade riktigt ont. Bästa minnet jag har är när jag och Johanna stod längst fram till Aiv, när vi träffade Toril i bandet, när vi åkte kundvagnar och när vi satt i hytterna och festade.

Nej asså festival båtar är riktigt nice, synd att de bara varar i 23 timmar dock. Vill gå på tattoobåten nångång också men det krockar med jobbet så det får bli en annan gång, jag och Johanna ska istället satsa på att gå på tatuerings mässor i Stockholm istället som aldrig blivit av för min del. Ihelgen ska jag jobba och jag vill bara ligga hemma och sova eller bli riktigt shitfaced med Johanna igen. Snart är det turkisk serie och te.




Run dmc linne från H&M, fransar från Shock och Buttericks, primer och borste från Mus, svart linne från Gina Tricot, svart väska från Monki och ja det var typ det jag köpte i Stockholm, orkade inte fota allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback