Effektiv dag.


Idag fick jag ganska mycket gjort. Fixade mitt CV fast jag måste dock göra lite ändringar såg jag sen som jag missat, så jag måste upp tidigt och gå till bibblan innan abf. Bibblan hade fan ingen färgskrivare så det fick bli svart och tråkigt, suck. Aja skitsamma kommer ändå inte få jobbet iallafall med tanke på hur många det är som har sökt osv. Jag är ganska nervös men mest över hur jag kommer svara på deras frågor, att jag kommer svara konstigt eller flummigt så jag får hoppas att det är helt vanliga frågor. Måste fundera över typ frågor som kan ställas som tex vart ser du dig själv om 5-10 år? Jag vet knappt svaret på det, öhm.

Aja tillbaka till vad jag gjorde nere på stan. Köpte underkläder på H&M för 350 kr men det var det värt. Bh:n i spets är ju hur snygg som helst och efter att ha sett den på Kenza och andra bloggare var jag hooked och den andra svarta var snygg och billig och med matchande trosor, behöver mer svarta trosor kom jag på. Sen köpte jag även textilfärg som jag ska använda imorgon på mina röda shorts och hoppas att de blir svarta och inte gråa och fläckiga annars får jag färga dem en gång till så det ska jag göra imorgon efter fikat med Carro, tog en tvättid på eftermiddagen, mamma måste dock hjälpa mig för jag kan knappt tvätta, haha fail.

Aja var väll inte så mycket mer som hände idag, har alltså grejer att göra typ hela veckan så det är ju bra för då är det snart Das boot och jag ser så mycket fram emot det så jag bara vill hoppa hela tiden men samtidigt vill jag inte att det ska gå så fort för då kommer det vara över lika fort också, aja skitsamma. Hejdå.





Sen när jag befinner mig i Sthlm måste jag köpa minst 3-4 par lösögonfransar, me needz them. Lyckas alltid slarva bort mina men nu tänker jag fan hålla hårt i dem. Här är några coola från ardell som jag vill ha.





Kommentarer
Zandra säger:

Sv; Tack snyggis :D

2010-02-02 | 00:13:53
Bloggadress: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback