Boots.


Idag på eftermiddagen drog jag till Venezia och käka pizza med Johanna, Thomas och Selma, det var trevligt och jag blev otroligt mätt. Sen var det inte så mycket mer. Igår satt jag och kika runt på lite platform boots, bra att ha till festival dessutom, typ som kängor fast med platå och lite roligare. Nu är jag varken goth eller cyber tjej även fast jag inspireras mycket av de stilarna och blandar in det i det jag klär mig i. Men jag älskar lack, latex och höga skor och ja you name it. Sen ska man ju kunna matcha sådana skor till sina kläder också men som tur är så består många av mina kläder av svart osv. Grejen är väll att det är väldigt dyra, det är ju iofs kängor också men man slösar ju inte direkt pengarna på något onödigt. Jag gillar platform boots med ganska hög platå men eftersom jag är så god damn lång så får det duga med halvhöga men snyggt för det. Nu vill jag helst pröva sånna innan jag bestämmer mig helt, kanske ska passa på att göra det på c.u.m i Sthlm, vi får se.

Snart ska jag prova olika outfits till på lördag också, få se vad jag kan koka ihop.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback