Seg söndag.


Jaa igår var det en trevlig kväll som dock sluta precis efter tolv för min och Johannas del, det var inte värt att gå ut när det bara var två timmar kvar till stängning men hemma hos Alexandra var det trevligt, bra människor. Imorgon ska jag fika med Emelie och kanske Bettan för hon lär dyka upp, hehe. Seen så blir det nog förhoppningsvis en tripp till Borlänge och kupolen med Johanna på fredagen, förhoppningsvis kan vi ta hennes bil och jag får köra, pirrigt haha. Sen på lördag kommer Markus hem och då blir det fest för hela slanten, han är saknad som fan!

Sen på juldagen kommer vi nog befinna oss på ishallen som förra året och nyår jadu jag har ingen jävla aning vad fan som händer då, överskattat är det men ja hoppas det händer något kul. Sen har vi väll lite shoots planerade men vi måste bara få låna studion och bestämma dag. Allt känns så segt och det finns typ ingenting att göra på dagarna. Näe nu blire mat och I am legend.



Kommentarer
bettan säger:

haha, ja, jag kommer dyka upp ;D

2010-12-13 | 06:52:47
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback