Plåtning.


Vart fan har dagen flugit iväg nånstans egentligen?? Drog ner till folkhögskolan och deras "studio" för att plåtas för rockin.se. De hade inte utrustning att hurra för direkt men det fick duga. Bettan fick typ inte till ljuset så bra när en gubbe kom in och trodde att han visste hur man skulle göra så det blev inte världens bästa ljus på bilderna men som tur finns det ps. Christoffer kom dock med sin braiga kamera och det blev bättre bilder. Bilder kommer när dem kommer. Men iallafall tror vi var där fyra timmar eller något. Asså jag kan fan inte agera framför en kamera, känner mig inte så bekväm, mest för att jag är så ovan men jag föredrar att stå bakom helst.

Vi som blev fotade var jag, Nicklas, en tjej som jag nu glömde namnet på och ja men iallafall, kom hem runt halv nio, åt och kolla serier och sen helt plötsligt är klockan redan över tolv. Aja kan det inte bli nästa vecka snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback