Mellandagsrea my ass.


Idag har jag varit i Borlänge för att shoppa på mellandagsrean..fanns ju typ inge skit alls..nästan. Det jag köpte var en svart body från bikbok för 75 kr, ett bling armband för 129 (inte rea) till nyår, make up store svart glitter eyedust (ej rea heller) två nagellack från isa dora för 19 kr/st och nya svarta cheap monday för det vanliga priset, så mycket för mellandagsrea somsagt, tss.

Yeye spenderade dagen med en massa skratt med bästaste Tugce iallafall <3. Imorgon ska jag återiiigen till Malung för att jobba, ledig nyår för fest i Malung och sen återigen jobba tisdag och typ hela veckan ut tydligen? Får se hur mycket jag pallar. Bilder på lite av köpet kommer väll nångång. Ska väll ta och halvpacka och somna till sex and the city.


<3

Kommentarer
Maygol säger:

När typ lite lika! :P



Hahaha jag hitter aldrig saker på rea. ALDRIG! Så jag har gett upp det här med mellandagsrean..

2010-12-30 | 21:35:07
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback