Hemskheter.


Jäävligt onödigt att jag drog till Malung ihelgen, var knappt nå jobb och jag missa en kul fest. Aja shit happens. Körde hem i världens jäkla snöstorm också, lite leskigt. Sen när vi kom hem igår fick vi reda på att en bekant till oss varit med om en trafikolycka på eftermiddagen och att svärmorn som satt brevid dog och han som vi känner fått en hjärnblödning och låg på Falu lasarett så vi begav oss dit men fick lov att vända i Rättvik pga att de inte släppte in nån, förståeligt eftersom det var natt. Mamma och pappa drog dit idag igen men de släppte fortfarande inte in. Usch fyfan vad hemskt. Han är visst vid medvetandet och kan röra på sig men man vet nog inte hur det är med hans hjärna än osv. Han har nyss fått en son och hans fru som är lika gammal som mig vad jag vet så vet hon inte att hennes mamma dött, oh jag lider med henne. Så jäkla otur vissa kan ha alltså. Fruktansvärt, jag hoppas han blir bättre snart!

Jag har fortfarande INTE köpt några julklappar! Bra va? Jag är kung! Näe men ska nog ta och försöka köpa allt imorrn eller på två dagar, vet ungefär vad jag ska ha. Förövrigt måste jag hämta ut två paket, köpa gymkort och biljett till ishallen.


<3


Kommentarer
Soffy säger:

fyfan vad hemskt :( usch! Hoppas han blir bättre!

2010-12-20 | 15:35:48
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback