Anonym...


Hittade en fin kommentar nyss från en anonym vid namn Kirby..


I think that you are a stupid Bitch that should not get it done, because you are a selfabsorbed fashion obsessed whore that knows nothing of the politics or philosophys of Ernesto Che Guevara.


HAHAHAHAHHAHAhahahahahAHAHAHHAAHHA! Tror jag dog lite där.

Selfabsorbed fashion obsessed whore? ahahah dör lite till... är det vad jag är alltså? Fan va kul. Ja jag är ju sååå mode intresserad, god damn!


Knows nothing of the politics or philosophys of Ernesto Che Guevara... hahahahah! Varför i helvete skulle jag tatuera in en mans ansikte om jag inte kunde ett skit om honom? Jag menar så jävla blåst är jag inte darling. Jag kan nog fan mer om Ernestos liv och politik än vad du kan kära du. Och vem är du till att döma när du inte ens känner mig.. åh vad jag älskar att ha en blogg ibland alltså.

Och för säkerhets skull ifall denna person inte kan svenska och inte orkar översätta det jag skrev ovanför..

Oh my, why so hateful? Selfasborbed fashion obsessed whore.. hm please explain. Because I don't understand.. I am a fashion obsessed whore.. haha I wish. And who know's nothing about the politics or philosophys of Ernesto.. oh please darling I think you don't know what you're talking about.. why the hell would I want to tattoo his face on my body forever if I didn't know anything about him? I'm not stupid. And I think I know more about that stuff about him than you know.. and you don't know me so please don't waste your time writing about what I know or what I don't know.. you're making yourself look stupid. Thanks.

Kommentarer
ÅSNAN säger:

jag hatar den där jävla attityden. Varför ska alla vara så jävla hatiska för? GAAAAAH!!



På tal om ernestogadden så har jag en liten målning jag gjorde av honom på högstadiet, då jag var som mest politiskt aktiv så att säga, sen tänkte jag tatuera ett stycke refusedtext under också :) Puss!

2010-12-03 | 14:08:04
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
ÅSNAN säger:

Haha såg precis att jag skrev "jag bhatar den där jävla attityden" innan jag klagade på hatiska människor. haha failz. men jag syftar ju såklart på den här avundsjukan/svartsjukan eller vad fan det är. Varför ska man annars gå omkring och försöka trycka ner folk om det inte är för att man själv har så kass självkänsla?

Jag blir ledsen, arg och besviken. Inte för att man tar åt sig, utan för deras skull.



Äsch då! Om du känner så kan ju alltid tatuerarn skissa fram dina idéer :) Har du nån idé på vad det ska vara för motiv?

2010-12-03 | 14:52:38
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Noretstar säger:

Ja, man kan ju undra vem som är en "stupid bitch" egentligen //Ira

2010-12-03 | 17:50:58
Bloggadress: http://noretstar.blogg.se/
olle säger:

nej fattar inte hur hon kan skriva så!? Jag menar du verkar ju inte ett dugg mode intresserad! Din blogg är ju däremot proppad med politiska frågor och smarta inlägg, du skulle ju nästan kunna bli politiker. Fattar inte varför folk vill klanka ner på dig asså. Keep up the good work.Jävligt underhållande att läsa vad smarta människor har att säga.

2010-12-03 | 22:47:07
Metaknight säger:

Bitch, you have NOTHING but fashion and other bullshit on your blog. It’s one of the most self absorbed blogs I’ve ever red, devoid of any intelligence or actual meaningful content. And that’s why I read your blog. It’s the same enjoyment I get from watching a bad reality show, the same enjoyment I get when I see a small child break its leg at the park, its schadenfreude plan and simple. And as for you “Knowing” about Che, I don’t doubt that, really I don’t. But I DO doubt WHERE you may have learned it, because little girl, watching a movie or two and a reading a wiki article doesn’t make you informed.

2010-12-04 | 12:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback