The Baseballs i Dalhalla.


Har en hel del att berätta så vi börjar lite smått.

I måndags for jag och Emelie till rättvik, groggade och drog på Dalhalla för att se The Baseballs. Stället var ju verkligen as coolt och vi hade bra platser. The Big Rockets var ett förband som spelade och de var ganska bra, efter dem gick vi upp och chilla medans Sven Ingvars spelade. Sen vare The Baseballs tur och det var verkligen underbaaaart! jag blir helt knäsvag och alldeles till mig när de spelar, måste vara som tjejerna var när Elvis spelade och gjorde de sexiga ben movsen som de i The Baseballs också kör på ibland, iallafall när Sam kör den så blir jag helt galen, haha. Fyfan så jävla heta dem är, mums! Vi skrek, sjöng med, dansa, skratta osv och jag stod en hel del på min stol, vi var nog lätt galnast där haha. Vi har även bestämt oss för att se dem i Gröna Lund i september, hehe.

Efteråt hade vi ingen skjuts ner till Rättvik och Classic Car Week eftersom vi var typ en mil därifrån men vi lyckades hitta en trevlig man som hade en snygg raggarbil som vi åkte ner med. Sen gick vi runt och hoppa i en annan bil med massa killar och pratade med en hel del människor. Sedan for vi hem nångång på morgonen. Bra kväll!


 

Mer bilder hade jag tyvärr inte men snor nog av Emelie sen.


Kommentarer
Anonym säger:

Gröna Lund är helt Okej. =)

2010-08-06 | 14:23:29
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback