Tatueriiiiiiing spikad!!!!


YEEEES!!!! Äntligen har jag ett datum spikat. Den 4:e september ska jag äntligen få göra min snygga coverup på min fula semester stjärna. Jag har längtat efter detta i typ två år kanske eller snart två år. Det har alltid krånglat på något sätt och aldrig blivit av men jag skrev till Wez ännu en gång fast på facebook och spikade det. Ååh vad jag längtar. Jag vet ännu inte hur skissen ser ut men det kommer bestå av två pistoler, med pistoler menar jag sånna där typsika cowboy/wildawestern pistoler, oldschool. Jag vet ju somsagt inte hur han har skissat upp det osv men jag vet att det är körsbär på handtagen som jag ville ha. Kommer säkert ändra smågrejer om den inte är helt perfekt. Sen tror jag nog att jag kommer göra två eftersom det ser bäst ut med två men om jag gör båda på en sittning det vettefan, jag är ju ingen smärt tålare direkt, hehe men vi får se och tid bestämmer vi senare. Jag är pepp och jag är nervös samtidigt, hehe.


Här kommer lite av det Wez har gjort..



Haha loves, Wez har en liten spec stil ingen annan har, iaf inte som jag sett.

 

Jag ääääälskar denna!!!

 

Denna med.

 

och denna är på min kompis Siljes ben alltså hans flickvän.

 


Bild jag tog 2008 i London. Wez till höger.

 

Wez idag.

 


Kommentarer
sexy jesus säger:

Nice looking duuude... NOT! Freaking fugly

2010-08-10 | 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback