Keep calm, try to breath.


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag vill säga att Johanna Halvarsson, jag är så jävla glad över att du finns i mitt liv. Du har funnits i mitt liv i ett par år på ett eller annat sätt men det är verkligen nu vi börjar komma varandra närmre och närmre, kanske är det just rätta tillfället nu också med tanke på vart jag står i mitt liv just nu, med tanke på att det är just nu jag behöver en vän som mest, en som förstår mig och allt skit jag går igenom just nu, hur som helst så är jag väldigt lycklig att det har börjat på allvar nu och att det fortsätter att bli bättre och bättre. Igår värmde du mitt hjärta riktigt mycket och trots alla odds så finns jag där för dig 24/7, det ska du veta. You can call me anytime.

Jag förstår inte hur livet har satt mig i denna skit där jag befinner mig just nu. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Det gör ont varje dag, jag är rädd varje dag, jag gråter varje dag. Vem pallar ett sånt skit liv? Livet kan ju gärna få svälja mig och spotta ut mig så att jag försvinner ut i intet, så jag slipper existera. Ingen borde få uppleva detta. Jag är rädd för vart detta kan föra mig, jag är rädd för vad som ska ske imorgon, om en vecka om ett år. Det är en förjävla pina att inte veta ett skit. Jag hoppas att alla som jag en gång älskat vaknar upp och förstår vad som har hänt innan det är försent och jag menar det från djupet av mitt hjärta. Innan allt spårar ut och det inte finns några hopp, då jag kanske inte finns här längre..sorgligt men sant.

Johanna jag älskar dig, du är det bästa som finns och jag hoppas att du kommer kvarstå, snälla försvinn inte du heller.. snälla. Det är allt jag begär.


Skit liv.




<3


Kommentarer
j. säger:

du är bäst deniz, och jag älskar dig<3

2010-08-23 | 19:18:39
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback