Gymma.


Idag hare varit regnit och förjävligt. Jag har ätit mat på vi på hörnet med mamma och två av mina kusiner, det var trevligt sen har jag väll inte gjort så mycket. Funderar på att börja gå på gym och träna lite, behövs verkligen! Jag har världens sämsta kondition och då menar jag verkligen sämst, pallar ingenting och ger upp lätt. Sen vill jag platta till min jobbiga ölmage och få fastare lår och ben och lite muskler såklart. Nu ska jag bara hitta en träningskompis, någon som känner sig manad? Hör av dig. När jag tänkte på gym så tänker jag på nyöppnade Class Gym nere vid Tuvan.

 

Nu har jag ingen koll alls på såna här träningsaker alltså då menar jag tex måste man ha sånna där gympadojjor eller spelar det typ ingen roll vad man har å fötterna eller ja visst göre det men kan det funka med typ converse? Tygskor? haha. Palla köpa nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback