Foto.


Har fortfarande inte fått något telefonsamtal och nu orkar jag inte bry mig heller. Varit på stan och lunchat med Emelie och snackat skit och sen har jag ätit lite buffe med moster, kusin osv och hängt på pizzerian. Sitter just nu och glor på femman där de visar förlossningar, jag borde inte alls titta på sånt eftersom jag bara blir ännu mera avskräckt från att föda men kan inte låta bli ändå. Imorgon har jag lugg klippning vid 11.45 sen smågrejer att fixa sen bär det av för att möta min vän, kommer troligtvis komma hem efter 23.00 men bättre än ingenting.

La till Ryan Garrison på facebook efter att han sagt åt mig att göra det och småsnackat lite med honom, han har tydligen lite planer för mig när det kommer till shoots och jag blev jävligt nyfiken på vad han har för fotoideer för mig men han vill inte avslöja något förns vi pratat lite om ideer och kommit fram till något vi vill göra eller träffas och fika och snacka foto så ja jag är nyfiken och pepp som fan men jag är skitnervös samtidigt, ofta jag ska stå och posa framför en skitbra fotograf, jag liksom? Jag blir ju inte alls bra på kort när andra fotar och jag kan ju fan inte posa heller? Ser ju typ likadan ut på alla bilder och de blir inte alls intressanta, hej låg självförtroende eller? Suck.


Aja här kommer lite bilder jag gillar som han tagit.


 

Jag menar, dessa människor är ju typ proffs och så ska jag stå där framför honom, herregud. Han kommer tycka att jag suger.

 

En annan jääävligt grym fotograf är Emmelie Åslin som jag snackat lite med förr, skulle vara en dröm att bli fotad av henne men när jag fått mer erfarenhet kommer jag lätt försöka boka nåt med henne och hon kör ju mestadels pinup inspierat så det suits me well. Älskar Emmelies blogg btw, massa snygga bilder.

 

Amelie som är såå jäkla grym modell som även Ryan fotat högre upp och likaså Linda-Marie, grym modell ovanför.





Loves it.




Loves it.












Fotografen själv, så jäkla söt.

Kommentarer
Stina säger:

Linda-Marie är så sjukt duktig och snygg!

2010-08-17 | 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback