Trött tjej.


Uh sista timmen på jobbet kändes som tre timmar, var likadant igår och kommer säkert vara samma imorgon men jag tror det känns extra jobbigt för man längtar hem så mycket. Blev inge fest ikväll, inte mycket som hände och jag hade ändå värk i benen.

Justja igår frågade några småkillar mig om jag kunde köpa cigg åt dem och jag bah ööh är ni 14 år eller vad? Så sa en av dem att han var 16 och kunde visa sitt legg men jag ignorerade dem mest och gick in på pizzerian och börja skratta, småpojkar alltså. Vad äre med dagens ungdom egentligen? Fyfan. Hahaha. Nej men sen kom det in ett gäng små killar på bion och ställde dumma frågor och försökte vara coola och kaxiga, drygt. Var inte alls på humör, småpojkar somsagt. Yeye nu ska jag kolla på Deep impatct med min lillebror och käka chokladhjärtan, djungelvrål och dricka påskmust.

Latero.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback