Speachless.


Idag eller ja igår 19:e april fyllde finaste Johanna 20 år. Var på födelsedags fika hos henne med Selma, Emmah och Bella, åt massa och myste, jättetrevligt var det. Grattis igen babe <3.

Sen ja vart ska jag börja, vill inte berätta för mycket men ja sen när jag kom hem runt åtta kanske eller nåt så har min mosters man Hasan varit "spårlöst försvunnen" sedan tolv på dagen. Ingen visste vart han höll hus. Sen säger min moster att han packat två resväskor med alla sina kläder och sagt till min kusin som jobbar på hans pizzeria att han hade lite saker han skulle fixa med och skulle kila iväg en stund och även sagt, skulle det hända mig något så ta hand om mina barn, min kusin är 19 år. Min kusin hade då sagt typ öh vafan sägeru och Hasan hade skrattat och gått därifrån. Polisen är även inblandad. Han har fan tre barn, man drar inte bara sådär. Vadfan har hänt liksom? Han har typ inga problem eller något annat skumt, vad vi alla vet iallafall och han har inte grälat med min moster, även om de gjort det skulle han aldrig dra. Så man undrar ju vafan äre som pågår? Alla är skitledsna, speciellt hans familj, min mamma har bölat som fan och folk spekulerar men kan inte komma fram till något vettigt. Vi får se vad som händer imorgon, jag hoppas han hör av sig. Jag är rädd.



Kommentarer
j. säger:

tack beben<3



och fan va läskigt. blir typ helt skakig, sånt är så sjuk, hoppas det ordnar sig

2010-04-20 | 09:22:23
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/
Beckie säger:

Sv: Tackar :)



Hoppas det löser sig med försvinnandet!

2010-04-20 | 12:26:27
Bettan säger:

ojdå, sånt blir man ju jätte orolig av:( hoppas det löser sig och att det inte hänt honom nåt!

2010-04-20 | 12:32:23
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
Sandra säger:

Låter skumt, hoppas det löser sig för er!

2010-04-20 | 20:30:53
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback