Söndag.


Såg på väderprognosen idag att det ska bli 10-11 grader och soool imorgon, får hoppas att det stämmer. Så får dra ner morsan ner dit och glassa lite. Om ingen annan har lust vill säga. Längtar tills tisdag kväll då jag, Sofie, Johanna, Carro och kanske Emmah ska hem till Sofie vid sex och ha en såndär Mary Kay "fest" haha, ska bli spännande och mysigt. Mm våren verkar fan äntligen vara påväg men det går för segt tycker jag, 15 + hade inte skadat, höhö.

Sen har jag fått lite mer nya ider till badkars shooten med Bettan, vi behöver bara ett bra badrum med helst vit kakel och badkar men ja vi får fixa det på något sätt helt enkelt, kanske kan få med mig Sofie på den shooten också fast separat. Sen har jag och Sofie två andra planerade shoots fast då behövs mer värme, an av dem är en sailor pinup shoot vid vattnet och en annan vid en strand. Men sen har vi ju studion också som jag ska ha med Sofie och Emmah men ja vi har inte kommit på nåt nice tema än men det kommer nog. Spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback