Scandic Sergel Plaza


Har inte hänt så mycket. Bokde ett rum på Scandic Sergel Plaza typ precis ovanför plattan så awesome läge och nära till allt. Ihelgen jobbar jag korta dagar, 17.25-21.15 då det inte visas barnfilmer ett tag framöver så det är skitskönt, vet inte vad som händer ihelgen men det visar sig. Helgen kommer nog att gå fort och på onsdag åker jag till Stockholm, känns lite konstigt att det är snart och jag har längtat så mycket, hoppas det blir awesome men mest av allt håller jag tummarna för vädret i Uppsala på fredag.

Tågbiljetter från Uppsala hem måste köpas snart och även för den 7 maj innan det blir för dyrt. Hm ja hade inte så mycket mer att säga just nu, vi hörs. (Har fortfarande inte fått mina iphone skal som jag beställde för en vecka sen, kommer de inte imorrn får jag skicka ett mail.)


Hotellet.





Skulle bo på Scandic Anglais som låg ovanför drottninggatan men det fanns lite dyrare rum kvar så fick bli denna som är större och egentligen har bättre läge, sen har jag varit in en sväng där med Johanna och Carro och Carro säger att deras frukost är skitnice så det är ju bra iallafall. Hoppas jag får en dubbelsäng men det tror jag nog.

Jag och Emelie kommer att vara framme i Stockholm runt 14.15 och hon lär dra till sen bror en sväng där hon ska bo och jag checka in och gå runt en snabbis för att köpa nödvändigheter. Sen tror jag att Emelie lär komma till mitt rum för att fixa oss och sen börja dricka lite innan vi tar en buss till Djurgården där spelningen är. hoppas vi inte virrar bort oss bara, haha. Så vi lär vara ute i ganska god tid. Sedan efter runt 21.30 tror jag vi ska möta Zara och dra iväg nånstans för att festa vidare om inte jag och Emelie hamnar på efterfest med grabbarna, höhö. Sedan dagen efter har jag väldigt mycket tid till att shoppa osv innan jag tar tåget till Uppsala, lär ta några öl med någon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback